luni, 9 decembrie 2013

Tort Igluu de Craciun a la Marta Stewart


Ingrediente pentru blatoua 8 bucati, zahar 240 gr,faina 240 gr, sare, un strop,pentru crema ganache alba:100 gr ciocolata alba cu 100 gr frisca, pentru crema ganache cioco amara:100 gr cioco amara cu 100 gr frisca, rahat , nuca cocos rasa, cat este necesar pentru decor: pasta zahar, diferite culori pentru pinguini:500 gr 
Preparare:
1. Se se bat ouale cu un strop de sare pe baie de abur pina isi dubleaza volumul, se adauga zaharul treptat cu lingura, apoi faina se amesteca cu spatula , usor ca sa se incorporeze. Se pune la cuptor la foc mediu pina se coace. 
2. Se scoate blatul, se raceste , se taie in 3 si se pune intr-un bol cu fund rotund, tapitat cu folie alimentara un strat mic de blat, se unge cu ganache de ciocolata neagra, se pune alt strat de blat , se unge cu ganache de ciocolata alba si se continua asa pina se umple bolul. Se rupe din stratul de blat cat trebuie ca sa completeze fundul bolului pina se umple, trebuie sa iasa ca o jumatate de sfera tortul umplut cu crema. 
3. Se pune la frigider peste noapte si a doua zi se scoate si se intoarce pe platoul de servit invers , obtinandu-se forma de igluu,  se unge cu restul de crema, daca a ramas sau cu dulceata la alegere, eu am pus de capsuni pentru ca oricum se va decora la exterior cu altceva, adica felii de rahat date prin fulgi de nuca de cocos, care vor imita un igluu si zapada. Am pus felii de rahat alb una linga alta , intercalate ca si caramizile de la iglu si am decorat cu pinguinii facuti cu o zi inainte. Am presarat din belsug nuca de cocos rasa peste tot. Am fixat pinguinii cu scobitori pe tort.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Magazine on line