duminică, 20 decembrie 2015

Cheese cake la pahar cu jeleu de merisoare si capsuni





Pentru provocarea Freya legata de merisoarele americane, un produs usor de facut, usor de mancat a fost un cheese cake la pahar pe care l-am facut într-o oră. Am folosit un blat gata facut de pandispan pe care tocmai l-am facut pentru prajiturile de Craciun, asa ca mi-a fost usor sa fac restul.
Ingrediente: 
Am avut nevoie de 4 pahare de apa sau suc, o foaie de pandispan din care tăiem 8 cercuri de marimea paharului, 200 gr de ciocolată albă, 200 gr de cremă de brânză, 200 ml suc de merisoare si 100 gr de merisoare uscate, 200 ml de suc de capsuni si 2 pachete de gelatina vegetală, am pus mai mult pentru ca cea vegetală este mai greu de legat.


Crema este facuta din ciocolata topita si crema de branza pe care am mixat-o bine. Jeleul l-am preparat din sucul de merisoare usor acrişor si cel de capsuni dulce la care am adaugat gelatina vegetală aşa cum scrie la instructiunile de utilizare.

Montajul paharului:

Am pus in fiecare pahar la fundul lor cate un strat de pandispan, plus cateva bucati de la resturile ramase dintre cercuri, apoi am pus câte o lingură de cremă de ciocolată si brânză, apoi incă un strat de pandispan, deasupra am pus uşor cu lingura după ce am apasat crema bine sa se aşeze, jeleul colorat si aromat. Am dat la rece pentru o oră si apoi am servit-o cu linguriţa. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Magazine on line